poniedziałek, 14 maja 2018

Wysoka kartka urodzinowa z kolekcji Violet Love / Tall Birthday Card with Violet Love



Hej/ Hi!

Dziś chcę Wam pokazać kartkę, którą zrobiłam dla bliskiej przyjaciółki. Nie jest dziewczyną która uwielbia kwiaty i ma idealny gust :) Lubi kolor fioletowy i proste kształty. 
Nie było to dla mnie proste zadanie, ale wyszła mi właśnie ta karteczka i wydaje mi się, że pasuje do tych wymagań całkiem nieźle. Wykorzystałam piękny papier w botaniczne wzory z naszej najnowszej kolekcji Violet Love jako punkt centralny i wzbogaciłam całość papierami z innych kolekcji, które też fajnie pasują. Mam nadzieję, że kartka się Wam podoba. 


Today I want to show you a card I've made for my close friend. She is not a flowery type of girl and she has perfect taste :) She likes purple and simple lines. Not an easy task for me but I've come up with this card and believe it suits her quite well. Used beautiful paper with botanical print from our new Violet Love collection as a centerpiece and combined it with papers from other collections which also suit here nicely. Hope you will like it as well!






Wykorzystałam:/  I used:

Violet love zestaw papierów Violet love 03 The Peony Avenue 04
The Peony Avenue 03 Violet love 07
Nie zapomnijcie wziąć udziału w naszym aktualnym wyzwaniu . Tym razem chodzi nam o pracę z ręcznie wyciętymi z papieru elementami.
And don't forget to check our new challenge #4! This time it's all about fussy cutting-out :)
Miłego tygodnia!
Uściski,
Have a nice week!
Hugs,
Olga (paperovedyvo.blogspot.com)




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz