poniedziałek, 7 maja 2018

Kartki na 6o urodziny dla Trojaczków / Cards for a 60 th birthday of triplets

Witajcie,
Hello,


Nieczęsto zdarza się okazja, żeby zrobić kartki dla trojaczków, a już na pewno nie na 60 urodziny. Tym bardziej cieszę się, że mogę podzielić się z Wami swoimi pracami na tę okazję. 
Moją pierwszą z kartek na 60 urodziny widzieliście już w sobotę jako inspirację do naszego nowego wyzwania Wycinanki / Fussy Cutting. Teraz pokazuję Wam jeszcze dwie pozostałe.

Użyłam papierów i dodatków do wycinania z naszej najnowszej kolekcji Violet Love. Nigdy nie przypuszczałam, że papiery w kolorach fioletu i beżu tak bardzo przypadną mi do gustu, a jednak tak się stało.  Kolekcja Violet Love jest niesamowita, ponieważ idealnie wpasowuje się w najróżniejsze okazje. 

Stworzyłam kartki warstwowe, przeplatając między sobą arkusze z fioletowymi i beżowymi wzorami. Dodałam koronkę i kwiaty, dodałam też serwetkę z kolekcji Cherry Blossom, którą zresztą też uwielbiam. 

It is not often an opportunity to make cards for triplets, and certainly not for a 60th birthday of triplets. The more I am happy that I can share my works with you for this occasion.
My first of the 60 birthday cards you saw on Saturday as an inspiration to our new challenge Wycinanki / Fussy Cutting. Now I'm showing you two more.

I used papers and extras for fussy cutting from our latest collection Violet Love. I never thought that I would like the papers in violet and beige colors so much, but it did. The Violet Love collection is amazing because it fits perfectly in all kinds of occasions.

I created layers of papers  alternately  sheets with purple and beige patterns. I added lace and flowers, and I added a napkin from the Cherry Blossom collection, which I also love.








Zapraszamy Was do udziału w naszym nowym wyzwaniu Wycinanki / Fussy Cutting.
We encourage you to take part in our new challenge Fussy Cutting.




Miłego dnia :)
Have a nice Day :)



Produkty:/Supplies





    







1 komentarz :