sobota, 12 maja 2018

Gościnna projektantka IKEMO - exploding box na osiemnaste urodziny / Guest designer IKEMO - exploding box for 18th birthday



Hej wszystkim!

Jest mi przeogromnie miło, że mogę dziś gościć na łamach
Studia75.  Firmy, która towarzyszy mi już od bardzo dawna <3 Scrapuje
bowiem już kilka długich lat z czego jestem bardzo dumna, bo nie
sądziłam nigdy, że ta czynność wciągnie mnie na dobre. I tak
utknęłam ;) w tonie papierów i innych przydasi. I wiecie co?
UWIELBIAM TO!!! <3
Powracając do tematu ;) Niedawno w sklepie pojawiła się niezwykła
kolekcja Cherry Blossom, od razu podbiła moje serce. A przy okazji
świetnie nadała się do dzisiejszej inspiracji. Pudełko bowiem
powędrowało do pannicy, która bardzo lubi kolory różu i czerni. Po
prostu czego chcieć więcej <3 Aby jednak nie było zbyt monotonnie,
wykorzystałam prawie wszystkie papiery z kolekcji, do stworzenia
pudełka. Paski przeplatają się z kropeczkami, a całość zdobią
cudne kwiaty zarówno te wycięte nożyczkami jak i gotowe papierowe.
Już mnie doszły słuchy, że pudełko spełniło oczekiwania
zamawiających jak i obdarowanej. Teraz ciekawa jestem Waszej opinii.
Z nieciepliwością czekam na werdykt.
Buziaki
Ola / Ikemo



Hey everyone!

I am very happy that I can host today on the 
Studia75 blog. A company that has been with me for a long time <3 I'm Scraping
for a few long years of which I am very proud, because 
I never thought that scrapbooking  would draw me in for good. And yes
I'm stuck;) in the tone of papers and other crafty things. And you know what?
I LOVE IT!!! <3
Returning to the subject;) Recently, the store appeared unusual
Cherry Blossom collection and it immediately won my heart. By the way
great for today's inspiration, because the box 
 went to a girl who  loves the colors of pink and black. 
I used almost all the papers from the collection to create
box. The stripes are interwoven with dots and the whole box is decorated with
wonderful flowers, both those cut with scissors and ready-made paper.
I have already heard that the box met expectations
of a recipient. Now I am curious about your opinion.
I am waiting with impatience for the verdict.
Kisses
Ola / Ikemo











Produkty:/Supplies:


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz